Veelgestelde vragen

over IkPas 2018

Heb je een vraag over jouw deelname aan IkPas of over IkPas in het algemeen? Kijk dan eerst hieronder of jouw vraag al eerder gesteld en beantwoord is. Staat jouw vraag er niet tussen? Maak dan gebruik van het formulier om jouw vraag te stellen.

Ik heb geen mail met een activatielink ontvangen

Heb je geen mail met activatielink ontvangen, vraag dan een wachtwoord aan via https://dashboard.ikpas.nl/wachtwoord-vergeten/. Op die manier kun je alsnog in je account! Lukt dat niet? Neem dan even contact met ons op!

 

Ik heb een activatiemail ontvangen, maar die is verlopen. Wat moet ik doen?

Is je activatielink verlopen, vraag dan een wachtwoord aan via https://dashboard.ikpas.nl/wachtwoord-vergeten/. Op die manier kun je alsnog in je account! Lukt dat niet? Neem dan even contact met ons op!

Ik ben mijn wachtwoord vergeten of wil een nieuw wachtwoord. Hoe vraag ik die aan?
Vul je e-mailadres in op dashboard.ikpas.nl/wachtwoord-vergeten en je ontvangt een nieuwe link om een wachtwoord aan te maken en je profiel te activeren.
Ik wil 40 dagen meedoen in plaats van 30 dagen, hoe moet ik dat aanpassen?

Je kunt je in je profiel altijd overstappen van 30 naar 40 dagen en andersom. Als je bent ingelogd op je dashboard, zie je bovenaan in het menu  ‘Mijn Profiel’ . In je profiel je welke keuze je hebt gemaakt, dat is de blauwe knop. Staat die op de 30 dagen, kies dan voor de 40 dagen. Je komt dan ook meteen in de maillijst voor de 40 dagen! De frequentie waarmee je mails ontvangt kun je ook in je profiel aanpassen.

Ik heb een polsbandje/speldje besteld, maar nog niet ontvangen. Wat moet ik doen?
De bestellingen in de IkPas winkel worden 2x per week verstuurd. Het kan zijn dat er net een zending is geweest vlak voordat jij een bestelling geplaatst hebt. Heb je na een week nog niks ontvangen? Neem dan contact met ons op. Vermeld daarbij je naam, e-mailadres en het ordernummer van je bestelling. Let op: om je speldje of bandje op tijd in huis te hebben, moet je op tijd bestellen. Doe je mee aan IkPas 40 dagen? Bestel je bandje of speldje dan uiterlijk op zondag 11 februari! Maandag 12 februari worden ze dan verstuurd! Doe je mee aan IkPas 30 dagen? Bestel je bandje of speldje dan uiterlijk op maandag 26 februari! Dinsdag 27 februari worden ze dan verstuurd! Je bestelt ze op www.ikpas.nl/winkel!
Ik heb me ingeschreven voor de 40 dagen, maar op mijn dashboard staat dat ik pas vanaf 1 maart mee doe

Waarschijnlijk heb je je dan per ongeluk voor de 30 dagen ingeschreven.

Je kunt je in je profiel altijd overstappen van 30 naar 40 dagen en andersom. Als je bent ingelogd op je dashboard, zie je bovenaan in het menu  ‘Mijn Profiel’ . In je profiel je welke keuze je hebt gemaakt, dat is de blauwe knop. Staat die op de 30 dagen, kies dan voor de 40 dagen. Je komt dan ook meteen in de maillijst voor de 40 dagen! De frequentie waarmee je mails ontvangt kun je ook in je profiel aanpassen.

 

Ik heb jullie hulp nodig

Lukt het niet om zelf je probleem op te lossen of heb je onze hulp met iets anders nodig? Je kunt ons altijd bereiken via het contactformulier of via de IkPas coach in je dashboard (als je daarin kunt)

Heb je een andere vraag? Stel ‘m hier!

Maximum size: 1MB.
Allowed file types: .jpg, .jpeg, .png, .gif, .pdf, .txt, .csv, .xls, .xlsx, .doc, .docx.